woensdag 13 februari 2013

Naaisel 10: hoes voor ipad of schriftje

Eind december verstuurde ik mijn pakje voor Secret Santa naar deze leuke dame
Een sneak preview kregen jullie al, maar nu de ontvangster het pakje besproken heeft op haar blog kan ik hier wat meer details vrij geven.
Fijn houdt van roze, dus maakte ik een roze hoes voor een ipad of een schriftje. Het zakje is in feite een grotere uitvoering van deze twee zakjes. De afmetingen deed ik gewoon op het gevoel.
Het stofje met de druppeltjes (Anthology Fabrics, Raining Rainbows, Raindrops in White) kocht ik op Etsy bij Skye Reve Fabrics. Het roze stofje komt waarschijnlijk van Noeks of van Bambiblauw (ben ik vergeten).
Bij het hoesje voorzag ik wat knutselspullen voor de kinderen en een snoepje voor de hond Kamiel en die heeft er blijkbaar nogal van genoten!

5 opmerkingen:

  1. Mooi, je hebt ook voor mooie stofkes gekozen.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke projectjes dat je maakt! En geweldige kleurrijke stofjes! :) Zie hier heel wat projectjes waaraan ik me ook wel eens wil wagen. Weet je soms in de buurt van Asse naailessen zijn? Ik zou graag een basiscursus volgen. Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ook al eens zitten zoeken naar naaicursussen in Asse, het enige dat ik heb gevonden is iets van Femma voor rokjes te naaien (ik geloof in merchtem). Volgens mij kun je ook gewoon naar de babbelendebobijntjes komen voor wat uitleg en dan je plan trekken met wat online tutorials... al doende leert men :-)

      Verwijderen