maandag 8 april 2013

Naaisel 14 : snel cadeauzakje

Voor de trouw van een bevriend koppel zochten we een leuk cadeautje om de gebruikelijke envelop wat op te fleuren. De trouw was volledig in het thema "Cookiemonster & Elmo", dus gebruikte ik de kleuren blauw en rood om een cadeauzakje (volgens de tutorial van Elisanna) te maken voor het paar.
Om het nog wat persoonlijker te maken naaide ik hun initialen op het zakje. Hiervoor gebruikte ik gewoon vilt, want flocken zag ik niet zitten (nog nooit geprobeerd en schrik om het zakje te verpesten).
 
Dat het kleine keergat dienst moest doen als gat voor het touwtje door te trekken, had ik te laat door: ik had het keergat op een andere plaats gezet. Gelukkig kon ik het oplossen door een metalen ringetje te gebruiken als opening voor het touwtje. Oef!
Het zakje vulden we met snoep en voorzagen we van een leuk kaartje. Het cadeautje paste helemaal bij de uitnodiging voor de trouw en paste zelfs bij de outfit van het paar!
Het trouwend koppel vond het alvast leuk en het was een super geslaagd trouwfeest!

4 opmerkingen:

  1. Altijd bijzonder he, zo'n gepersonaliseerde cadeautjes ! Leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof! En zo'n fijne uitnodiging ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor!


    Waar ik nog altijd op wacht: heb je nu al je secret santa al ontvangen? Echt erg anders!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sinds de rol washi tape niets meer ontvangen, dus ik denk dat dat het Secret-Sante pakje was. K'moet wel toegeven dat ik een beetje teleurgesteld ben: door het lange wachten had ik er toch meer van verwacht. Ik weet nog steeds niet wie mijn SeSa was.... Hopelijk volgend jaar meer chance!

      Verwijderen