zaterdag 27 april 2013

Schilderwerken

Dat we zoveel tijd in de tuin spenderen is geen toeval....onze living heeft namelijk veel weg van een werf. We zijn al twee weekends op rij, met de hulp van vrienden en familie, de muren van de living, keuken en gang aan het herschilderen.

Op zich zouden twee weekenden ruim voldoende moeten zijn om alles te schilderen. Maar helaas wil het plamuursel, dat het gat van de verplaatste stopcontacten toedekt, maar niet drogen. We probeerden al met een haardroger, goed verluchten,... maar tevergeefs. Met tot gevolg dat we niet meer verder kunnen en in afwachting tussen de verfborstels moeten leven.... ge zou voor minder naar de tuin vluchten!
Als iemand een tip heeft om het plamuursel sneller te laten drogen: graag! Hoe sneller het droogt, hoe sneller we die muur kunnen schilderen en hoe sneller ik hier een voor & na kan laten zien!
 
ps: al meer dan 10.000 bezoekers, wauw! Allemaal dankzij jullie! Dank je! Dank je! Dank je!

6 opmerkingen:

  1. Ik zou het heel fijn vinden, zo een huisje helemaal opnieuw inrichten (leuke blog trouwens!)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je! Zoveel werk hadden we gelukkig niet aan dit huis: een beetje schilderen, meer niet. Ik bewonder mensen die een heel huis (ver)bouwen! Zo twee weken in de schilderwerken leven en ik ben al helemaal ambetant van de rommel :-)

      Verwijderen
  2. Bij ons droogde dat plamuursel heel snel. Maar hoe dat kwam: geen idee ;-) Mijn pa was/is de plamuurexpert :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ramen open + verwarming aan, dan verdampt het vocht veel sneller.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ramen open: check! verwarming aan: mmh...dan wacht ik liever nog wat langer want de verwarming aanzetten met de ramen open, dat is zo zonde hé

      Verwijderen